Øg salget med en omnichannel strategi!

Forbrugeren benytter sig af flere og flere forskellige kanaler til at undersøge forskellige produkter med. Dette inkluderer både en masse research på internettet, men det inkluderer også besøg i fysiske butikker for at føle varen. For at få kunderne til at anskaffe produktet i butikken er det nødvendigt med en omnichannel strategi. Med en omnichannel strategi kan man nemlig åbne døre i forhold til at komme kunderne i møde der, hvor de befinder sig. På den måde kan man øge salget i sin fysiske butik. Du kan læse mere om, hvordan du kan implementere en omnichannel strategi i din butik her.

Benyt dig af elektronisk sikring

Tyverisikring kan ofte virke afskærmende for kunderne og dermed lægge en dæmper på salget. Med elektronisk sikring er det dog muligt at beskytte varerne mod tyveri på samme tid med, at varerne er let tilgængelige for kunderne. Elektronisk sikring forbinder nemlig varerne til et bestemt punkt. Du kan læse meget mere om, hvordan elektronisk sikring fungerer her.