Magento webshop

Magento webshop løsning

En webshop er en god måde at kunne sælge sine varer på over nettet. Det gør det muligt at give kunderne en oplevelse, som er mere tilpasset dem i forhold til, hvornår de har tid, hvad de køber og hvor meget. Samtidig er det også en god måde at præsentere sit varesortiment på, da det er overskueligt, hvilket hjælper kunderne, når de skal finde frem til en bestemt kategori af produkter eller et bestemt produkt.

Webshoppen er internetudgaven af den fysiske butik og har nogle styrker, som den fysiske butik ikke er i besiddelse. Det amerikanske firma Magento har givet et stærkt bud på, hvordan den perfekte webshop er og fungerer. De tilbyder en lang række lækre og smart funktioner, som kan være med til at styrke den oplevelse folk får, når de gør brug af en webshop fra Magento. Webshoppen fra Magento fokuserer på at udvikle sig med din forretning, så den fremstår fleksibel og dynamisk og kan tilpasse sig dine behov. Dette er rart, når omsætningen stiger og man pludselig føler sig begrænset af webshoppens muligheder.

I det følgende vil der blive redegjort for nogle af de mange funktioner, som er mulige at gøre brug af med en webshop-løsning fra amerikanske Magento, men husk at det blot er et udsnit af udvalget.

Med Magento kan du kreere en valuta, der kun kan forhandles med i din webshop. Dette er smart, da det er med til at sikre, at kunderne vender tilbage til din side og webshoppen, hvor pengene bliver brugt på andre varer. Måden valutaen kan deles ud på kan for eksempel være gennem gavekort eller som en belønning for trofasthed overfor butikken, hvor tilbagevende kunder får ekstra point på kontoen.

I forbindelse med udsalg er det muligt at udvælge specifikke grupper af besøgende, som kan få adgang til visse former for udsalg. Dette kan bruges som en belønning for medlemmer af siden, og det er med til at skabe en grund for at kunder vender tilbage, da de kan få del i andre udsalg.

For din virksomhed, som står bag hjemmesiden er det muligt at kunne foretage analyser af salget. Det kan være, hvor meget der bliver solgt eller hvad gennemsnitsbeløbet lyder per ordre. Hermed kan du sætte ind og forbedre kundeoplevelsen og salget, så omsætningen stiger.